رفت....


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



یکی بود...... هنوزم هست..... یکیو دوست داشتم،هنوزم دارم..... آهای یکی،خیلی تکی......

بهترین دوستت کیه؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خسته نباشی سرنوشت و آدرس lovekadeh70.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 71
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 21448
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1


آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 111
:: باردید دیروز : 71
:: بازدید هفته : 111
:: بازدید ماه : 233
:: بازدید سال : 375
:: بازدید کلی : 21448

RSS

Powered By
loxblog.Com

رفت....
سه شنبه 22 تير 1395 ساعت 22:11 | بازدید : 873 | نوشته ‌شده به دست ...SAHEL... | ( نظرات )

 

اولین بار که براش اشک ریختم

رفتم پيش خدا فرياد زدم چرا؟


خدا ب ارامی گفت:هيسسسس فرشته ها تازه خوابيدن


زير لب پرسيدم پس من چی؟


با مهربانی گفت:تو واسم عزيزترينی...


بغض کردم وگفتم:فرشته ی من رفت...


خدا نگاهم کرد و گفت:اذيتش کردی؟


با اشک و هق هق گفتم:فک نکنم...


خدا گفت:اومدی دنبالش تو اسمون؟؟؟


گفتم:اره،نامرد بهم قول داده بود بدون من جايی نره...


خدا لبخندی زد...


سرمو بالا کردم گفتم:من بدم يا اون؟؟؟


 خدا گفت:هيچکدوم...


داد زدم گفتم:اون بد بود تنهام گذاشت اون بد بود حرصم گرفت گفتم ببرش جهنم...


خدا با تعجب گفت:مطمئنی؟


 بادودلی با اشکام گفتم:نه...


به خدا گفتم:ميشه ببينمش؟؟؟


خدا قبول کرد...


ازين پايین داشتم ميديدمش بلند داد زدم گفتم:اهای همه کسم ،من اينجام مگه قرار نبود تنها جايی نری با توام...


خدا اروم بهم گفت:صداتو نميشنوه...


به ارامی با بغض گفتم:دوسش داشتم پس چرا رفت؟


خدا گفت:اگه زندگيتون بهم ربط نداشت هيچ وقت سر راه هم قرارتون نميدادم...




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: